Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.228.10.34 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
16 berichten.
Neef Ries Neef Ries heeft geschreven op 5 mei 2020 om 23:03:
Beste clown, Ik vraag me al jaren af of clowns net zoals bladgroente getutoyeerd mogen worden vanaf windkracht 5. Zijn clowns van oorsprong Deens? Hartelijke groeten, Richard
Marja Marja heeft geschreven op 9 december 2019 om 17:24:
Clown Ziezo is een echte gangmaker! Hij brengt een vrolijke noot en neemt mensen mee in een mooi verhaal met z'n trucs. Zeker een aanrader. Dank voor het gezellige Sinterklaasfeest in Elburg! Mvg, werkgroep Sinterklaasfeest
Marlies Wullink Marlies Wullink heeft geschreven op 4 juli 2019 om 16:03:
Afgelopen zaterdag 29 Juni hebben wij van het Geldersehout Triade een onvergetelijke zomerfeest gehad. O.A door Clown Ziezo. Ondanks de bloedhitte was de sfeer heel gezellig, we hebben ons vermaakt met de mooie ballonnen die werden omgetoverd tot mooie figuren, het openen/ samen voegen van onze locaties werd feestelijk verzorgt. Wat hebben we gelachen, onze Cliënten hebben het er nog over. Kortom bedankt voor deze mooie dag. En veel succes met je optredens.
KindermeZZo van Nazorgcentrum IntermeZZo Zwolle KindermeZZo van Nazorgcentrum IntermeZZo Zwolle heeft geschreven op 16 mei 2019 om 11:45:
Ooohhh, wat was het leuk hoe Clown ZieZo en Tante Pip de opening van de Kidstuin van KindermeZZo hebben opgeluisterd! Ze 'hielpen' de wethouder met het lint doorknippen en hebben de hele middag jong en oud vermaakt. Prachtig hoe ze inspeelden op elk kind, ieder voelde zich gezien: van ukkepuk tot oma, van voorzitter tot tuinvrijwilliger. Top gedaan. Door jullie (en de zon en alle aanwezigen) werd het een feestmiddag met een gouden randje.
Francis van der marel Francis van der marel heeft geschreven op 29 september 2018 om 20:33:
Hoi hoi. Wij hebben een geweldig feest gehad door jullie. Iedereen geeft top genoten vooral de jarige job Francis. Nog heel erg bedankt. Gr Arie Rita en Francis

Volg ons op facebook

3 weken geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van het pleinfeest CBS de Bron te Wezep staan op de website.

Bekijk de foto's:
www.clownstichtingziezo.nl/pleinfeest-cbs-de-bron-te-wezep/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

6 maanden geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van de opening van de Klinker in Wezep, staan op de website.

Veel kijkplezier, Clowns vrolijke groet,
Ziezo.