Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.231.226.211 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
14 berichten.
Marlies Wullink Marlies Wullink schreef op 4 juli 2019 om 16:03:
Afgelopen zaterdag 29 Juni hebben wij van het Geldersehout Triade een onvergetelijke zomerfeest gehad. O.A door Clown Ziezo. Ondanks de bloedhitte was de sfeer heel gezellig, we hebben ons vermaakt met de mooie ballonnen die werden omgetoverd tot mooie figuren, het openen/ samen voegen van onze locaties werd feestelijk verzorgt. Wat hebben we gelachen, onze Cliënten hebben het er nog over. Kortom bedankt voor deze mooie dag. En veel succes met je optredens.
KindermeZZo van Nazorgcentrum IntermeZZo Zwolle KindermeZZo van Nazorgcentrum IntermeZZo Zwolle schreef op 16 mei 2019 om 11:45:
Ooohhh, wat was het leuk hoe Clown ZieZo en Tante Pip de opening van de Kidstuin van KindermeZZo hebben opgeluisterd! Ze 'hielpen' de wethouder met het lint doorknippen en hebben de hele middag jong en oud vermaakt. Prachtig hoe ze inspeelden op elk kind, ieder voelde zich gezien: van ukkepuk tot oma, van voorzitter tot tuinvrijwilliger. Top gedaan. Door jullie (en de zon en alle aanwezigen) werd het een feestmiddag met een gouden randje.
Francis van der marel Francis van der marel schreef op 29 september 2018 om 20:33:
Hoi hoi. Wij hebben een geweldig feest gehad door jullie. Iedereen geeft top genoten vooral de jarige job Francis. Nog heel erg bedankt. Gr Arie Rita en Francis
Geertje van Niekerk Geertje van Niekerk schreef op 25 september 2018 om 10:39:
Afgelopen Zondag was Clown Ziezo aanwezig bij onze SamenLoop voor Hoop in Lelystad. Ondanks het slechte weer en jammer genoeg weinig kinderen wisten jullie er toch een feestje van te maken, daarvoor mijn grote dank. Samen met jullie konden we toch nog bekendmaken dat de kinderen van Lelystad €640 opgehaald hebben voor het goede doel. Nogmaals bedankt daarvoor en hopelijk tot over 2 jaar.
Ine- Miek van Trigt Ine- Miek van Trigt schreef op 24 september 2018 om 21:35:
Hallo allemaal van ziezo....... Gisteren heb ik jullie ontmoet op de samenloop voor hoop in Lelystad. Het was fantastisch om te zien hoe jullie kinderen en volwassenen betrokken bij de "show". We doen elkaar vast nog in de toekomst bij een andere samenloop.