Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.224.99.70 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
8 berichten.
Jacoline Jacoline schreef op 06/08/2017 om 14:25:
Afgelopen vrijdag 4 aug was het feest in de Boskabouter in Nunspeet! De clowns van Ziezo waren hier de hele dag bij! Wat een gezelligheid en sfeer brachten jullie, heel erg leuk. De kinderen vonden het zeer interessant en hebben genoten en ook wij genoten uiteraard mee. Reuze gezellig! Bedankt voor jullie komst en veel succes met de stichting! Top!
Yvonne Yvonne schreef op 05/08/2017 om 20:55:
Vanmiddag een grote glimlach en twinkelende oogjes bij dochterlief na het zien van haar favoriete clown; clown Ziezo! Bedankt voor het ballonnen-lieveheersbeestje en prachtige haarelastiek namens haar!
Toer de Dellen Toer de Dellen schreef op 18/06/2017 om 21:18:
Clown Ziezo, Pip en Annabel hebben er een feestje van gemaakt bij Toer de Dellen op 17 juni 2017. De kinderen die aanwezig waren bij het evenement hebben genoten van de grapjes, ballonnen en vrolijkheid van de clowns. Bedankt!
Marijke Marijke schreef op 04/05/2017 om 13:35:
2 mei op de wingerd in Nunspeet geweest om de verjaardag van mij dochter te vieren samen met de kinderen van het so wat hebben de kinderen genoten goochelen samen dansen ook veel leuke reacties gehad nogmaals bedankt het was top!!!!!! groeten marijke en eline en de rest van de kinderen
Helma Helma schreef op 03/11/2016 om 21:03:
Zaterdag 8 oktober hadden wij een familiedag op de Laan, locatie van Philadelphia, in Nunspeet. Clown Ziezo heeft ons deze dag ge├źntertaind, de cli├źnten en de familie waren erg enthousiast. Er werd o.a. een goochelshow gegeven, we hebben met z'n allen de polonaise gelopen, en natuurlijk werden er de mooiste creaties gemaakt van ballonnen door clown Ziezo. Ook werden er leuke foto's gemaakt door de fotograaf die meegekomen was. Kortom het was een zeer geslaagde dag. Nogmaals super bedankt.

Volg ons op facebook

2 weken geleden

Clown stichting Ziezo

Vandaag was Clown stichting Ziezo aanwezig op de kindermiddag bij de Molen in Oldebroek. ... MeerMinder

1 maand geleden

Clown stichting Ziezo

Clown Stichting ZieZo viermaal in actie voor de kankerstichting, Samenloop voor Hoop dit jaar zullen de clowns o.a. te zien zijn bij Samenloop voor Hoop te Zwolle, Elburg, Vollenhove en Twello. Er zijn ook voor dit jaar weer vele aanvragen om zieke kinderen en kinderen en volwassenen met een beperking in het zonnetje te zetten. Daarnaast zijn de clowns al geboekt voor vele evenementen, het belooft dus weer een druk jaar te worden voor de stichting. ... MeerMinder

2 maanden geleden

Clown stichting Ziezo

Bij de Samenloop voor Hoop Zwolle is ook Clown stichting Ziezo Aanwezig. Aaltjo Wubbema parkeert zijn caravan weer 24 uur op het terrein, en doet belangeloos mee. Tijdens de samenloop voor hoop maakt hij jong en oud vrolijk. Natuurlijk loopt hij bij de #Kinderloop op de zondag voorop! Loop jij met hem mee?
#SLVH038 #KWF #Zwolle
... MeerMinder