Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 54.80.188.87 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
12 berichten.
Francis van der marel Francis van der marel schreef op 29 september 2018 om 20:33:
Hoi hoi. Wij hebben een geweldig feest gehad door jullie. Iedereen geeft top genoten vooral de jarige job Francis. Nog heel erg bedankt. Gr Arie Rita en Francis
Geertje van Niekerk Geertje van Niekerk schreef op 25 september 2018 om 10:39:
Afgelopen Zondag was Clown Ziezo aanwezig bij onze SamenLoop voor Hoop in Lelystad. Ondanks het slechte weer en jammer genoeg weinig kinderen wisten jullie er toch een feestje van te maken, daarvoor mijn grote dank. Samen met jullie konden we toch nog bekendmaken dat de kinderen van Lelystad €640 opgehaald hebben voor het goede doel. Nogmaals bedankt daarvoor en hopelijk tot over 2 jaar.
Ine- Miek van Trigt Ine- Miek van Trigt schreef op 24 september 2018 om 21:35:
Hallo allemaal van ziezo....... Gisteren heb ik jullie ontmoet op de samenloop voor hoop in Lelystad. Het was fantastisch om te zien hoe jullie kinderen en volwassenen betrokken bij de "show". We doen elkaar vast nog in de toekomst bij een andere samenloop.
Sebas en Stef Sebas en Stef schreef op 11 mei 2018 om 12:10:
hallo, We zagen de vrolijke caravan al staan in het centrum van Nunspeet. Heel leuk om daar onverwachts ZieZo tegen te komen en ook nog een leuke verassing mee te krijgen voor op de camping! En ja, JaJa kan ook hele leuke aapjes maken. Groeten ent tot ziens, Sebas en Stef
Admin-antwoord door: ZieZo
Bedankt voor jullie berichtje hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad groetjes aan iedereen. clowns vrolijke groet ziezo
Jacoline Jacoline schreef op 6 augustus 2017 om 14:25:
Afgelopen vrijdag 4 aug was het feest in de Boskabouter in Nunspeet! De clowns van Ziezo waren hier de hele dag bij! Wat een gezelligheid en sfeer brachten jullie, heel erg leuk. De kinderen vonden het zeer interessant en hebben genoten en ook wij genoten uiteraard mee. Reuze gezellig! Bedankt voor jullie komst en veel succes met de stichting! Top!

Volg ons op facebook