Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 23.20.223.212 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
9 berichten.
Sebas en Stef Sebas en Stef schreef op 11/05/2018 om 12:10:
hallo, We zagen de vrolijke caravan al staan in het centrum van Nunspeet. Heel leuk om daar onverwachts ZieZo tegen te komen en ook nog een leuke verassing mee te krijgen voor op de camping! En ja, JaJa kan ook hele leuke aapjes maken. Groeten ent tot ziens, Sebas en Stef
Admin-antwoord door: ZieZo
Bedankt voor jullie berichtje hopelijk hebben jullie een fijne vakantie gehad groetjes aan iedereen. clowns vrolijke groet ziezo
Jacoline Jacoline schreef op 06/08/2017 om 14:25:
Afgelopen vrijdag 4 aug was het feest in de Boskabouter in Nunspeet! De clowns van Ziezo waren hier de hele dag bij! Wat een gezelligheid en sfeer brachten jullie, heel erg leuk. De kinderen vonden het zeer interessant en hebben genoten en ook wij genoten uiteraard mee. Reuze gezellig! Bedankt voor jullie komst en veel succes met de stichting! Top!
Yvonne Yvonne schreef op 05/08/2017 om 20:55:
Vanmiddag een grote glimlach en twinkelende oogjes bij dochterlief na het zien van haar favoriete clown; clown Ziezo! Bedankt voor het ballonnen-lieveheersbeestje en prachtige haarelastiek namens haar!
Toer de Dellen Toer de Dellen schreef op 18/06/2017 om 21:18:
Clown Ziezo, Pip en Annabel hebben er een feestje van gemaakt bij Toer de Dellen op 17 juni 2017. De kinderen die aanwezig waren bij het evenement hebben genoten van de grapjes, ballonnen en vrolijkheid van de clowns. Bedankt!
Marijke Marijke schreef op 04/05/2017 om 13:35:
2 mei op de wingerd in Nunspeet geweest om de verjaardag van mij dochter te vieren samen met de kinderen van het so wat hebben de kinderen genoten goochelen samen dansen ook veel leuke reacties gehad nogmaals bedankt het was top!!!!!! groeten marijke en eline en de rest van de kinderen

Volg ons op facebook