Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 34.204.36.101 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
13 berichten.
Jacoline Jacoline schreef op 6 augustus 2017 om 14:25:
Afgelopen vrijdag 4 aug was het feest in de Boskabouter in Nunspeet! De clowns van Ziezo waren hier de hele dag bij! Wat een gezelligheid en sfeer brachten jullie, heel erg leuk. De kinderen vonden het zeer interessant en hebben genoten en ook wij genoten uiteraard mee. Reuze gezellig! Bedankt voor jullie komst en veel succes met de stichting! Top!
Yvonne Yvonne schreef op 5 augustus 2017 om 20:55:
Vanmiddag een grote glimlach en twinkelende oogjes bij dochterlief na het zien van haar favoriete clown; clown Ziezo! Bedankt voor het ballonnen-lieveheersbeestje en prachtige haarelastiek namens haar!
Toer de Dellen Toer de Dellen schreef op 18 juni 2017 om 21:18:
Clown Ziezo, Pip en Annabel hebben er een feestje van gemaakt bij Toer de Dellen op 17 juni 2017. De kinderen die aanwezig waren bij het evenement hebben genoten van de grapjes, ballonnen en vrolijkheid van de clowns. Bedankt!
Marijke Marijke schreef op 4 mei 2017 om 13:35:
2 mei op de wingerd in Nunspeet geweest om de verjaardag van mij dochter te vieren samen met de kinderen van het so wat hebben de kinderen genoten goochelen samen dansen ook veel leuke reacties gehad nogmaals bedankt het was top!!!!!! groeten marijke en eline en de rest van de kinderen
Helma Helma schreef op 3 november 2016 om 21:03:
Zaterdag 8 oktober hadden wij een familiedag op de Laan, locatie van Philadelphia, in Nunspeet. Clown Ziezo heeft ons deze dag geëntertaind, de cliënten en de familie waren erg enthousiast. Er werd o.a. een goochelshow gegeven, we hebben met z'n allen de polonaise gelopen, en natuurlijk werden er de mooiste creaties gemaakt van ballonnen door clown Ziezo. Ook werden er leuke foto's gemaakt door de fotograaf die meegekomen was. Kortom het was een zeer geslaagde dag. Nogmaals super bedankt.

Volg ons op facebook

1 maand geleden

Clown stichting Ziezo

29 juni en 30 juni | Clown Stichting Ziezo naar de Samenloop voor Hoop te Apeldoorn.

SamenLoop voor Hoop is een evenement voor iedereen die iets tegen kanker wil doen. De allereerste Samenloop voor Hoop in Apeldoorn wordt georganiseerd op zaterdag 29 en zondag 30 juni 2019 in het Mheenpark.

youtu.be/mQGNRPBtb6A
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

1 maand geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van de opening van kidstuin KindermeZZo te Zwolle staan op onze website!!

Veel kijkplezier, clowns vrolijke groet Ziezo en Tante Pip.

www.clownstichtingziezo.nl/clown-ziezo-en-tante-pip-bij-de-opening-kidstuin-kindermezzo-te-zwolle/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook