Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.80.177.176 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
12 berichten.
Yvonne Yvonne schreef op 5 augustus 2017 om 20:55:
Vanmiddag een grote glimlach en twinkelende oogjes bij dochterlief na het zien van haar favoriete clown; clown Ziezo! Bedankt voor het ballonnen-lieveheersbeestje en prachtige haarelastiek namens haar!
Toer de Dellen Toer de Dellen schreef op 18 juni 2017 om 21:18:
Clown Ziezo, Pip en Annabel hebben er een feestje van gemaakt bij Toer de Dellen op 17 juni 2017. De kinderen die aanwezig waren bij het evenement hebben genoten van de grapjes, ballonnen en vrolijkheid van de clowns. Bedankt!
Marijke Marijke schreef op 4 mei 2017 om 13:35:
2 mei op de wingerd in Nunspeet geweest om de verjaardag van mij dochter te vieren samen met de kinderen van het so wat hebben de kinderen genoten goochelen samen dansen ook veel leuke reacties gehad nogmaals bedankt het was top!!!!!! groeten marijke en eline en de rest van de kinderen
Helma Helma schreef op 3 november 2016 om 21:03:
Zaterdag 8 oktober hadden wij een familiedag op de Laan, locatie van Philadelphia, in Nunspeet. Clown Ziezo heeft ons deze dag geëntertaind, de cliënten en de familie waren erg enthousiast. Er werd o.a. een goochelshow gegeven, we hebben met z'n allen de polonaise gelopen, en natuurlijk werden er de mooiste creaties gemaakt van ballonnen door clown Ziezo. Ook werden er leuke foto's gemaakt door de fotograaf die meegekomen was. Kortom het was een zeer geslaagde dag. Nogmaals super bedankt.
Eric Velu Eric Velu schreef op 24 oktober 2016 om 10:02:
Vorige week gefilmd voor geloof en een hoop liefde bij Aaltjo (clown ziezo). Wat hebben wij een mooie dag gehad met ziezo!! hij hoopt dat mensen geraakt worden, dat ogen gaan twinkelen en dat zagen we gebeuren. prachtig!! Wens jou heel veel mooie momenten!!!

Volg ons op facebook

3 weken geleden

Clown stichting Ziezo

Sinterklaasintocht Doornspijk

Ook in Doornspijk is Sinterklaas aangekomen. Na een welkomswoord door wethouder Henk Wessel ging de Sint en zijn gevolg een rondgang door het dorp. Helaas was het boek van Sinterklaas verdwenen, clown Ziezo vroeg aan alle kinderen om onderweg te zoeken naar het boek. Gelukkig is het boek op tijd terug gevonden. Pietenband The Peppernuts begeleide het geheel door het dorp en dat was een gezellige bedoening. Clown Ziezo en tante Pip wachte de kinderen op in het dorpshuis en vermaakte hen met een prachtige show.
De organisatie van dit alles is in handen van Oranjevereniging Moed en Vertrouwen.

Voor alle foto's van André ter Velde klik op de link van ATVfoto
atvfoto.nl/portfolio/sinterklaasintocht-doornspijk/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

4 weken geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van Samenloop voor hoop staan op de website.
www.clownstichtingziezo.nl/samenloop-voor-hoop-lel…/
Veel kijkplezier, Clowns vrolijke groet,