Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.228.10.34 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
16 berichten.
Toer de Dellen Toer de Dellen heeft geschreven op 18 juni 2017 om 21:18:
Clown Ziezo, Pip en Annabel hebben er een feestje van gemaakt bij Toer de Dellen op 17 juni 2017. De kinderen die aanwezig waren bij het evenement hebben genoten van de grapjes, ballonnen en vrolijkheid van de clowns. Bedankt!
Marijke Marijke heeft geschreven op 4 mei 2017 om 13:35:
2 mei op de wingerd in Nunspeet geweest om de verjaardag van mij dochter te vieren samen met de kinderen van het so wat hebben de kinderen genoten goochelen samen dansen ook veel leuke reacties gehad nogmaals bedankt het was top!!!!!! groeten marijke en eline en de rest van de kinderen
Helma Helma heeft geschreven op 3 november 2016 om 21:03:
Zaterdag 8 oktober hadden wij een familiedag op de Laan, locatie van Philadelphia, in Nunspeet. Clown Ziezo heeft ons deze dag geëntertaind, de cliënten en de familie waren erg enthousiast. Er werd o.a. een goochelshow gegeven, we hebben met z'n allen de polonaise gelopen, en natuurlijk werden er de mooiste creaties gemaakt van ballonnen door clown Ziezo. Ook werden er leuke foto's gemaakt door de fotograaf die meegekomen was. Kortom het was een zeer geslaagde dag. Nogmaals super bedankt.
Eric Velu Eric Velu heeft geschreven op 24 oktober 2016 om 10:02:
Vorige week gefilmd voor geloof en een hoop liefde bij Aaltjo (clown ziezo). Wat hebben wij een mooie dag gehad met ziezo!! hij hoopt dat mensen geraakt worden, dat ogen gaan twinkelen en dat zagen we gebeuren. prachtig!! Wens jou heel veel mooie momenten!!!
Hettie Lokhorst Hettie Lokhorst heeft geschreven op 21 oktober 2016 om 21:31:
Hallo ClownZiezo Vrijdag 21 oktober ben jij in het verzorgingshuis "Mariposa" in ''t Harde. Het was een geweldige middag. Mijn ervaring van deze middag was hoe jij de meneen hebt vermaakt.Heel bijzonder. Mensen die eenzaam zijn heb jij laten lachen, bewoners waar de ogen mat van zijn...liet jij stralen.Om dit zo te zien kreeg ik kippenvel van en soms een brok in mijn keel. Wat mooi dat jij die gave hebt om zulke mensen en zieken kinderen en iedereen die het moeilijk hebben een lach en zoveel genot kan brengen. In jou straalt veel liefde en behulpzaamheid uit.Heel erg bedankt voor deze mooie middag en dan spreek ik denk voor alle bewoners. Heel veel geluk en gezondheid en hopen je gauw weer eens te zien...waar dan ook. Vriendelijke groet, Hettie Lokhorst Afdeling.assistente Mariposa.

Volg ons op facebook

3 weken geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van het pleinfeest CBS de Bron te Wezep staan op de website.

Bekijk de foto's:
www.clownstichtingziezo.nl/pleinfeest-cbs-de-bron-te-wezep/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

6 maanden geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van de opening van de Klinker in Wezep, staan op de website.

Veel kijkplezier, Clowns vrolijke groet,
Ziezo.