Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 3.80.177.176 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
12 berichten.
Hettie Lokhorst Hettie Lokhorst schreef op 21 oktober 2016 om 21:31:
Hallo ClownZiezo Vrijdag 21 oktober ben jij in het verzorgingshuis "Mariposa" in ''t Harde. Het was een geweldige middag. Mijn ervaring van deze middag was hoe jij de meneen hebt vermaakt.Heel bijzonder. Mensen die eenzaam zijn heb jij laten lachen, bewoners waar de ogen mat van zijn...liet jij stralen.Om dit zo te zien kreeg ik kippenvel van en soms een brok in mijn keel. Wat mooi dat jij die gave hebt om zulke mensen en zieken kinderen en iedereen die het moeilijk hebben een lach en zoveel genot kan brengen. In jou straalt veel liefde en behulpzaamheid uit.Heel erg bedankt voor deze mooie middag en dan spreek ik denk voor alle bewoners. Heel veel geluk en gezondheid en hopen je gauw weer eens te zien...waar dan ook. Vriendelijke groet, Hettie Lokhorst Afdeling.assistente Mariposa.
gonny kok gonny kok schreef op 11 september 2016 om 21:48:

Volg ons op facebook

3 weken geleden

Clown stichting Ziezo

Sinterklaasintocht Doornspijk

Ook in Doornspijk is Sinterklaas aangekomen. Na een welkomswoord door wethouder Henk Wessel ging de Sint en zijn gevolg een rondgang door het dorp. Helaas was het boek van Sinterklaas verdwenen, clown Ziezo vroeg aan alle kinderen om onderweg te zoeken naar het boek. Gelukkig is het boek op tijd terug gevonden. Pietenband The Peppernuts begeleide het geheel door het dorp en dat was een gezellige bedoening. Clown Ziezo en tante Pip wachte de kinderen op in het dorpshuis en vermaakte hen met een prachtige show.
De organisatie van dit alles is in handen van Oranjevereniging Moed en Vertrouwen.

Voor alle foto's van André ter Velde klik op de link van ATVfoto
atvfoto.nl/portfolio/sinterklaasintocht-doornspijk/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

4 weken geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van Samenloop voor hoop staan op de website.
www.clownstichtingziezo.nl/samenloop-voor-hoop-lel…/
Veel kijkplezier, Clowns vrolijke groet,