Gastenboek

Hallo Allemaal, Clown ZieZo vindt het leuk om van jou een berichtje te krijgen !! Schrijf gerust in het Visiteboek. Vrolijke Clowns groet, ZieZo

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 34.204.36.101 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
13 berichten.
Eric Velu Eric Velu schreef op 24 oktober 2016 om 10:02:
Vorige week gefilmd voor geloof en een hoop liefde bij Aaltjo (clown ziezo). Wat hebben wij een mooie dag gehad met ziezo!! hij hoopt dat mensen geraakt worden, dat ogen gaan twinkelen en dat zagen we gebeuren. prachtig!! Wens jou heel veel mooie momenten!!!
Hettie Lokhorst Hettie Lokhorst schreef op 21 oktober 2016 om 21:31:
Hallo ClownZiezo Vrijdag 21 oktober ben jij in het verzorgingshuis "Mariposa" in ''t Harde. Het was een geweldige middag. Mijn ervaring van deze middag was hoe jij de meneen hebt vermaakt.Heel bijzonder. Mensen die eenzaam zijn heb jij laten lachen, bewoners waar de ogen mat van zijn...liet jij stralen.Om dit zo te zien kreeg ik kippenvel van en soms een brok in mijn keel. Wat mooi dat jij die gave hebt om zulke mensen en zieken kinderen en iedereen die het moeilijk hebben een lach en zoveel genot kan brengen. In jou straalt veel liefde en behulpzaamheid uit.Heel erg bedankt voor deze mooie middag en dan spreek ik denk voor alle bewoners. Heel veel geluk en gezondheid en hopen je gauw weer eens te zien...waar dan ook. Vriendelijke groet, Hettie Lokhorst Afdeling.assistente Mariposa.
gonny kok gonny kok schreef op 11 september 2016 om 21:48:

Volg ons op facebook

1 maand geleden

Clown stichting Ziezo

29 juni en 30 juni | Clown Stichting Ziezo naar de Samenloop voor Hoop te Apeldoorn.

SamenLoop voor Hoop is een evenement voor iedereen die iets tegen kanker wil doen. De allereerste Samenloop voor Hoop in Apeldoorn wordt georganiseerd op zaterdag 29 en zondag 30 juni 2019 in het Mheenpark.

youtu.be/mQGNRPBtb6A
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook

1 maand geleden

Clown stichting Ziezo

De foto's van de opening van kidstuin KindermeZZo te Zwolle staan op onze website!!

Veel kijkplezier, clowns vrolijke groet Ziezo en Tante Pip.

www.clownstichtingziezo.nl/clown-ziezo-en-tante-pip-bij-de-opening-kidstuin-kindermezzo-te-zwolle/
... MeerMinder

Bekijk het op Facebook