Het seizoen van 2018 staat op punt van beginnen voor de clowns van Clown Stichting ZieZo. Ook dit jaar wil de stichting zich weer inzetten voor het kosteloos verzorgen van optredens voor zieke kinderen en voor kinderen en volwassenen met een lichamelijke en of verstandelijke beperking.

De Clowns van Clown Stichting ZieZo verzorgen optredens voor jong en oud, maar vooral voor hen, die wel wat extra vrolijkheid kunnen gebruiken. Optredens van Clown Stichting ZieZo kunnen door iedereen worden aangevraagd. Uiteraard staat hier een bepaalde vergoeding tegenover. Opbrengsten uit betaalde optredens worden volledig ingezet voor de grootste doelstelling van de stichting.

Wil jij ook eens de Clowns van de stichting op bezoek hebben? Neem dan tijdig contact op om teleurstellingen te voorkomen. Een bezoekje van een Clown levert altijd een onvergetelijk feestje op! Neem contact op met Clown Stichting ZieZo.